• 24newspk

“اگر کپتان بابر اعظم مجھے کھلانا چاپتا ہے تو میں کھیلوں گا” میں اب بھی پاکستان کے لئے دستیاب ہوں


24 نیوز پی کے: پاکستان کرکٹ ٹیم کے آلراؤنڈر شعیب ملک جنہیں ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ اسکواڈ میں منتخب نہیں کیا گیا ہے انہوں نے اس فیصلے پر مایوسی کا اظہار کیا ہے۔ یوٹیوب پر کرکٹ پاکستان کو انٹرویو دیتے ہوئے ملک نے انکشاف کیا کہ وہ کپتان بابر اعظم سے بات کرتے ہیں۔ اس نے مجھ سے پوچھا کہ کیا میں کھیل جاری رکھنا چاہتا ہوں یا گزشتہ ورلڈ کپ کے دوران ریٹائرمنٹ لینا چاہتا ہوں جس پر میں نے کہا کہ میں مزید نہیں کھیلنا چاہتا۔

سابق کپتان نے اپنی فٹنس اور کارکردگی کے حوالے سے بات کرتے ہوئے کہا کہ انہوں نے بابر پر واضح کردیا کہ وہ ٹیم پر بوجھ نہیں بنیں گے۔ ملک نے کہا کہ میں نے بابر سے کہا کہ اگر وہ مجھے کھلانا چاہتے ہیں تو میں کھیلوں گا۔ میں ہمیشہ پاکستان کے لیے دستیاب رہا ہوں اور اب بھی ہوں۔انہوں نے مزید کہا کہ “میں نے بابر سے کہا کہ وہ مجھے بتائیں کہ کیا مجھے سیریز یا منتخب میچز کا انتخاب کرنا چاہیے اور وہ یہ ڈیل کسی اور کے ساتھ کریں نہ کہ کسی اور کے ساتھ۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ میں کھیل سکتا ہوں تو میں دستیاب ہوں”۔

آل راؤنڈر نے کہا کہ کپتان نے مجھے بتایا کہ میں بنگلہ دیش سیریز کا حصہ بنوں گا اور ویسٹ انڈیز سیریز کے دوران آرام کروں گا۔ بابر کی تعریف کرتے ہوئے ملک نے کہا کہ انہوں نے بطور کپتان ان سے رابطہ کیا۔


24Newspk:Pakistan all-rounder Shoaib Malik - who has not been selected in the T20 World Cup squad - has expressed his disappointment over the decision. In an interview with Cricket Pakistan on YouTube, Malik revealed that he talks to captain Babar Azam. He asked me if I want to continue playing or retire during the last World Cup to which I said I don't want to play anymore.

Talking about his fitness and performance, the former captain said that he made it clear to Babar that he will not be a burden on the team. "I told Babar that if he wants to feed me, I will play," Malik said. I have always been available for Pakistan and still am. I asked Babar to tell me whether I should choose the series or the selected matches and he should do the deal with someone else and not me. with someone else. If you think I can play, I am available".

The all-rounder said that the captain told me that I will be part of the Bangladesh series and rest during the West Indies series. Praising Babar, Malik said that he approached him as a captain.


24 views0 comments