• 24newspk

بابر اعظم پہلے ون ڈے میں سینچری بنا سکتا تھا۔۔ شاہد آفریدی بابر کے سینچری نہ بنانے پر مایوس

Updated: Aug 22


ویب ڈیسک (24 نیوز پی کے)پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان اور لیجنڈری آلراؤنڈر شاہد آفریدی قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم کی بیٹنگ سے ناخوش ۔ شاہد خان آفریدی پہلے ون ڈے میں 74 رنز بنانے والے بابر اعظم کو میچ میں سنچری بنانا چاہیے تھا۔“میرے خیال میں یہ بابر اعظم کے لیے سنچری بنانے کا ایک اچھا موقع تھا کیونکہ میں انہیں بہت زیادہ درجہ دیتا ہوں۔سابق کپتان شاہد آفریدی نے سماء ٹی وی میں بات کرتے ہوئے کہا کہ اس مرحلے پر اس طرح کے شاٹ کھیلنے کی ضرورت نہیں تھی۔


سابق کپتان شاہد آفریدی نے مزید کہا کہ ‘بابر کے پاس دوسرے اینڈ پر فخر بھی تھا، جو جارحانہ انداز میں کھیل رہا تھا، اس لیے اس خطرناک شاٹ کو کھیلنے کی ضرورت نہیں تھی’۔شاہد خان آفریدی نے ان نقادوں کو بھی ایک طرف کر دیا جو اعظم کے طرز کھیل پر سوال اٹھاتے ہیں۔شاہد آفرید ی نے کہا کہ بابر اعظم کو اس بات کا دباؤ نہیں لینا چاہیے کہ لوگ ان کے بارے میں کیا کہتے ہیں۔



اس کی عمدہ کارکردگی اس کے لئے بات کرتی ہے، “انہوں نے کہا۔واضح رہے کہ اوپنر فخر زمان نے اپنی ساتویں ون ڈے انٹرنیشنل سنچری بنا کر پاکستان کو روٹرڈیم میں ہالینڈ کے خلاف تین میچوں کی سیریز کے پہلے میچ میں 16 رنز سے شکست دی تھی۔زمان نے ایک گیند پر 109 رن بنائے جبکہ اعظم نے ڈچ تیز گیند باز لوگن وین بیک کی گیند پر غلطی سے کیچ ہونے سے قبل 74 رنز بنائے۔


55 views0 comments