• 24newspk

بعض پی ایس ایل ٹیموں نے راشد خان کو لاہور قلندرز سے باہر کرنے کی ہر ممکن کوشش کی: ثمین رانا


ویب ڈیسک (24 نیوز پی کے) پاکستان سپر لیگ سیزن سیون کی چیمپئن لاہور قلندرز کے چیف ایگزیکٹوآفیسر ثمین رانا نے حیران کن انکشاف کیا ہے کہ لاہور قلندرز کی نمائندگی کرنے والے غیر ملکی کھلاڑی راشد خان کو باہر کرنے لئے پی ایس ایل کی دیگر ٹیموں نے ہر ممکن کوشش کی۔

ایک انٹرویو میں لاہور قلندرز کے چیف ایگزیکٹو آفیسر ثمین رانا کا کہنا تھا کہ راشد خان سے کچھ دوسری ٹیموں نے رابطہ کیا جنہوں نے پٹھان اور افغانستان کے حوالہ جات استعمال کیے اور انہیں لاہور قلندرز سے باہر کرنے کی ہر ممکن کوشش کی۔انہوں نے کہا کہ ہمارے اہم کھلاڑیوں سے دوسری ٹیموں نے رابطہ کیا اور بہت کچھ پیش کیا لیکن میرے خیال میں یہ زیادہ پیشہ ورانہ نہیں ہے،میں دوسری ٹیموں کو مشورہ دیتا ہوں کہ وہ دوسری ٹیموں کو توڑنے کی کوشش کرنے کے بجائے اپنی ٹیم کی تعمیر پر توجہ دیں۔

لیگ سپنر نے پی ایس ایل کے ساتویں ایڈیشن میں قلندرز کی جیت میں اہم کردار ادا کیا، بنگلہ دیش کے خلاف ون ڈے اور ٹی ٹونٹی سیریز کے لیے اپنی قومی ٹیم میں شامل ہونے سے پہلے انہوں نے نو میچوں میں 13 وکٹیں حاصل کیں۔ثمین رانا کا کہنا تھا کہ ہم سب ایک جیسی رقم دیتے ہیں لیکن یہ صرف عزت اور عزت ہے جسے ہم ہمیشہ برقرار رکھتے ہیں ،جب ہم نے راشد خان کو ڈرافٹ کیا تو وہ ہمارا تیسرا انتخاب تھا، اس لیے آپ یہ نہیں کہہ سکتے کہ یہ آپ کا پہلا انتخاب تھا اور آپ کو ایک فائدہ تھا۔ دو ٹیموں نے اسے منتخب نہیں کیا، اس لیے ہمیں موقع ملا۔

ہم خوش قسمت ہیں کہ راشد خان جیسا کھلاڑی ہماری طرف ہے، اور ہم اسے اگلے سیزن میں برقرار رکھیں گے۔ لاہور قلندرز نے قذافی سٹیڈیم، لاہور میں گرینڈ فائنل میں ملتان سلطانز کو شکست دے کر پہلی پی ایس ایل ٹرافی اپنے نام کر لی۔

17 views0 comments