• 24News pk

بلوچستان میں پہلی بار گرلز اسکول کرکٹ اکیڈمی کا آغاز


اسلام آباد - 24 نیوز پی کے-پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) نے بتایا کہ النساء اسکول کوئٹہ نے صوبہ بلوچستان میں پہلی بار کرکٹ اکیڈمی قائم کی ہے۔پی سی بی نے 18 جولائی کو بتایا کہ اکیڈمی کا آغاز اس کے CRIC4US پروگرام کے تحت پی سی بی کے اشتراک سے ہوا ہے۔ی آر آئی سی 4 یو ایس نچلی ترقیاتی پروگرام ہے جو پی سی بی نے 2018 میں ویمن کرکٹ وژن 2022 کے پرچم بردار کے تحت لانچ کیا تھا۔


پروگرام کا مقصد ملک بھر کے اسکولوں کے ساتھ شراکت قائم کرکے نچلی سطح پر خواتین کرکٹ کی ترقی کرنا ہے۔ اکیڈمی میں تربیتی سیشن عیدالاضحی کے بعد شروع ہوں گے۔سینئر جنرل منیجر ویمنز کرکٹ شاہد اسلم نے کہا: "ہم اس ترقی سے خوش ہیں۔ پی سی بی نے نچلی سطح پر ملک بھر میں کھیل کے فروغ کے لئے مفصل منصوبے بنائے ہیں۔"النساء اسکول میں اسکول کی لڑکیوں کو کھیل پیش کرنے سے ، ہم کوئٹہ میں ہنرمندی کو کم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں اور پورے بلوچستان میں اپنا نیٹ ورک مستقل طور پر بڑھا رہے ہیں۔ یہ اسکول اکیڈمی چلائے گا اور پی سی بی کے مقامی کوچ عاقل خان اور پاکستان کے بین الاقوامی کھلاڑی ناہیدہ خان بھی کھلاڑیوں کی ترقی کی نگرانی کے لئے باقاعدہ دورے کریں گی۔

نچلی سطح کا پروگرام ان کھلاڑیوں کو قومی جونیئر اور سینئر سطح پر فارغ التحصیل ہونے سے پہلے کھیل کی بنیادی باتوں کا پتہ لگانے کا ایک ناقابل یقین موقع پیش کرتا ہے۔ صحیح سمت میں پہلا قدم کے طور پر ، یہ اقدام مستقبل کی خواتین کھلاڑیوں اور اسکول کے کرکٹرز کے لئے راہیں تشکیل دے گا۔ شاہد نے نتیجہ اخذ کیا۔پی سی بی ، اس دوران نچلی سطح پر پلیئر بیس کو مستحکم کرنے کے مقصد سے ملک بھر کے سرکاری اور نجی اسکولوں کے ساتھ مل کر کام جاری رکھے گا۔ پی سی بی کوچ ملک بھر میں کھلاڑیوں کی ترقی کی نگرانی کریں گے اور ان صلاحیتوں کی نشاندہی کریں گے جو ترقی اور شراکت کے اعلی مراحل تک ترقی کرسکتے ہیں۔

19 views0 comments

Subscribe to 24Newspk

Its all about urdu news

  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin

© 2021 by 24newspk.com all rights reserved