• 24Newspk

سکھر میں 640 کورونا وائرس منفی عازمین کو ان کے گھر بھیج دیا جائے گا۔


کراچی (24 نیوز پی کے) وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ نے لیبر کالونی سکھر میں واقع 640 کواویڈ 19 منفی یاتریوں کو اپنے اپنے گھروں کو واپس جانے کی اجازت دی ہے


لیکن انہیں دیئے گئے معیاری آپریٹنگ طریقہ کار (ایس او پیز) پر عمل کرنے کا پابند کردیا۔

وزیراعلیٰ سندھ کے ترجمان نے بتایا کہ انہوں نے یہ فیصلہ منگل کے روز وزیراعلیٰ ہاؤس میں کورونیوس سے متعلق ٹاسک فورس کے 27 ویں اجلاس میں کیا۔


اجلاس میں صوبائی وزرا ، مشیر قانون ، چیف سیکرٹری ، آئی جی سندھ ، سیکرٹری داخلہ ، کور 5 ، رینجرز ، پاکستان نیوی ، ایف آئی اے ،ایئرپورٹ ، سول ایوی ایشن اور ڈبلیو ایچ او کے نمائندوں نے شرکت کی۔


کمشنر سکھر نے وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ کو ویڈیو لنک کے ذریعے بتایا کہ ایران سے آئے زائرین کے تین بار ٹیسٹ کروائے گئے اور تینوں بار ان کے ٹیسٹ کے نتائج کو منفی قرار دیا گیا ہے۔ اس پر وزیر اعلی نے کمشنر سکھر کو خصوصی بسوں کا انتظام کرنے اور 640 کورونا وائرس زائرین کو اپنے گھروں کو بیجھنے کی ہدایت۔


انہوں نے مزید کہا کہ "کمشنر سکھر ٹیم کے پاس جانے والے زائرین کے پاس موبائل نمبر اور پتے موجود ہوں گے اور رکھیں۔وزیراعلیٰ نے چیف سکریٹری کراچی کو ضلع کے ڈپٹی کمشنرز کو ہدایت جاری کرنے کی ہدایت کی جہاں یہ 640 حجاج جا رہے ہیں اور انہیں وصول کرنے کی ہدایت بھی کی۔ انہوں نے کہا ، "ڈپٹی کمشنرز کو ذمہ دار بنائیں کہ وہ اگلے 10 دن تک عازمین کی کھوج کرتے رہیں۔


سید مراد علی شاہ نے جانے والے عازمین حج اور ان کے اہل خانہ کو مبارکباد پیش کی اور امید کی کہ وہ اپنے کنبہ کے ممبروں کی صحت اور اپنے دوستوں اور پڑوسیوں کی صحت کے مفاد میں کم سے کم 10 دن رضاکارانہ طور پر گھر میں رہیں گے۔


اضلاع کے ہیں۔ کراچی میں مقامی نشریات کی تعداد بھی 91 ہوگئی ہے۔وزیراعلیٰ کو بتایا گیا کہ کراچی کے 2443 ، دوسرے اضلاع کے 168 اور عازمین کے 1430 سمیت 4041 نمونوں کی جانچ کی گئی۔ نتیجہ سے پتہ چلتا ہے کہ

کراچی کے 143 ، دوسرے اضلاع کے دو اور 265 زائرین مثبت تشخیص ہوئے ہیں۔ کراچی کے، 83 ، دوسرے اضلاع کے and 93 اور حجاج کرام کے 9 309 سمیت کچھ 5 485 نتائج زیر التوا ہیں۔



Subscribe to 24Newspk 

Contact us
  • Twitter
  • Facebook
  • Linkedin

© 2020 by 24newspk.com all rights reserved