• 24newspk

مچل جانسن دورہ پاکستان بیچ میں چھوڑ کر آئی پی ایل کھیلنے جانے والے اسٹریلیوی کھلاڑیوں پر برس پڑے


ویب ڈیسک (24 نیوز پی کے) سابق آسٹریلوی فاسٹ بولر مچل جانسن نے ان کھلاڑیوں پر تنقید کی ہے جو (آئی پی ایل) کے لیے قومی ڈیوٹی سے محروم رہے۔ آسٹریلوی ٹیسٹ ٹٰم کپتان پیٹ کمنز کے بارے میں بات کرتے ہوئے، جنہوں نے آئی پی ایل کے لیے پاکستان میں وائٹ بال کی سیریز کو چھوڑ دیا تھا، مچل جانسن نے کہا کہ انھیں کوئی وجہ نظر نہیں آتی کہ پیٹ کمنز پاکستان میں آسٹریلیا کے لئے بجائے آئی پی ایل فرنچائز کے لیے کیوں کھیل رہے ہیں۔“مجھے ایک اچھی وجہ بتائیں کہ پیٹ کمنز اس ہفتے پاکستان میں آسٹریلیا کے لیے کھیلنے کے بجائے ہندوستان میں کولکتہ نائٹ رائیڈرز کے لیے کیوں کھیل رہے تھے؟ ٹھیک ہے اس کی دس لاکھ سے زیادہ وجوہات ہیں لیکن اس سے یہ کام درست ثابت نہیں ہوتا۔

کمنز نے کینگروز کو پاکستان کے خلاف ایک تاریخی ٹیسٹ سیریز میں 1-0 سے فتح دلائی لیکن آئی پی ایل کے لیے بقیہ سیریز کو چھوڑ دیا جہاں انہوں نے 2022 کے ایڈیشن کے پہلے میچ میں 15 گیندوں پر 56 رنز بنائے۔یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ کرکٹ آسٹریلیا نے کچھ آسٹریلوی اسٹار کرکٹرز سے کہا تھا کہ وہ 5 اپریل تک آئی پی ایل میں شامل نہ ہوں جب پاکستان اور آسٹریلیا نے اپنا آخری ٹی ٹوئنٹی کھیلا تھا لیکن ڈیوڈ وارنر، پیٹ کمنز اور بہت سے دوسرے جیسے کھلاڑی وائٹ بال سیریز سے پہلے ہی چلے گئے تھے۔

مچل جانسن نے مزید کہا کرکٹ اسٹریلیا نے اپنے کھلاڑیوں کو بدھ تک آئی پی ایل کھیلنے کے لئے روک دیا تھا جبکہ اس کے پچھلے ہی دن پاکستان کے خلاف لاہور میں ٹی ٹوئنٹی میچ تھا؟ یہ کس کے ساتھ مذاق کیا جا رہا ہے اتنا بچکانہ سا بہانہ دے کر؟انہوں نے مزید کہا کہ، “اب وقت آگیا ہے کہ تمام سینٹرل کنٹریکٹ یافتہ آسٹریلوی کھلاڑیوں کے لیے ایک قاعدہ ہو اگر آپ آئی پی ایل میں کھیلنا چاہتے ہیں، تو آپ کو پہلے اپنے ملک کے لیے ہر ایک میچ کے لئے دستیاب ہونا پڑے گا۔

25 views0 comments