• 24newspk

میرے دل میں کرٹلی ایمبروز کے لئے کوئی عزت نہیں ہے۔۔ کرس گیل کا حیران کن بیان آگیا


ویب ڈیسک (24 نیوز پی کے)دنیائے کرکٹ کے خطرناک بلے باز ویسٹ انڈیز کے بلے باز کرس گیل جن کو یونیورس باس بھی کہا جاتا ہے وہ اپنی جارح مزاج بلے بازی کی وجہ سے پوری دنیا میں مشہور ہیں۔کرس گیل ویسٹ انڈیز کے عظیم کرٹلی امبروز کے ساتھ لفظوں کی جنگ میں شریک ہیں۔ سابق ویسٹ انڈیز اسپیڈسٹار کرٹلی ایمبروز نے کہا تھا کہ کوئی بھی بلے باز ویسٹ انڈیز ٹیم میں ٹی 20 ورلڈ کپ کے لیے گیارہ کھیلنے والے آٹومیٹک کھلاڑیوں میں سلیکٹ نہیں ہوں گے۔

کرس گیل ، امبروز کے تبصرے سے خوش نہیں ہوئے ، انہوں نے کہا کہ انھیں سابقہ ​​لیجنڈری کھلاڑی کے لیے کوئی عزت نہیں ہے۔ایک مورننگ شو میں بات کرتے ہوۓ کرس گیل کا کہنا تھا کہ میں کرٹلی امبروز کے بارے میں بات کر رہا ہوں۔ جب میں ویسٹ انڈیز کی ٹیم میں آیا تو میں نے امبروز کی بہت عزت کی۔گیل کا کہنا تھا کہ جب میں ابھی ٹیم میں شامل ہوا تو میں نے اس آدمی کی طرف دیکھا۔ لیکن اب میں اپنے دل سے کہہ رہا ہوں کہ میں اسے نہیں جانتا۔ جب سے وہ ریٹائر ہوئےانہوں نے کرس گیل کے خلاف کیا کِیا۔ وہ منفی باتیں جو وہ پریس کے اندر کہہ رہا ہےمجھے نہیں معلوم کہ وہ توجہ کی تلاش میں ہے لیکن وہ توجہ حاصل کر رہا ہے۔ لہذا میں صرف وہ توجہ دے رہا ہوں جس کی اسے ضرورت ہے۔


میں آپ کو ذاتی طور پر بتا سکتا ہوں ، اور آپ اسے بتاسکتے ہیں کہ کرس گیل یونیورسل باس، کرٹلی امبروز کا کوئی احترام نہیں کرتے ہیں۔واضح رہے کہ کرس گیل 2012 اور 2016 میں ٹی ٹونٹی ٹائٹل جیتنے والی ویسٹ انڈین ٹیم کا حصہ تھے۔کرس گیل نے ویسٹ انڈیز کے لئے 103 ٹیسٹ میچ کھیل کر 7215 رنز بنائے جن میں ایک ٹرپل سنچری ،پانچ ڈبل سنچریاں ،15 سنچریاں اور 37 نصف سنچریاں شامل ہیں ۔انہوں نے ایک روزہ کیریئر میں 301 ون ڈے میچ کھیلے اور 10480 رنز بنائے جس میں 24 سنچریاں اور 54 نصف سنچریاں شامل ہیں ۔


کرس گیل نے ٹی 20 انٹرنیشنل میں 74 میچ کھیلے اور 1854 رنز بنائے جس میں 2 سنچریاں اور 14 نصف سنچریاں شامل ہیں ۔کرس گیل نے ٹی 20 لیگ کرکٹ میں سب کو پیچھے چھوڑا ہوا ہے۔ انہوں نے 4448 میچ کھیلے ہیں اور 14276 رنز بنائے ہیں جو ابھی تک کسی بھی بلے باز کا سب سے بڑا اسکور ہے انہوں نے 22 سنچریاں اور 87 نصف سنچریاں اسکور کی ہیں۔2021 کا ورلڈ کپ ان کے کیریئر کا اخری آخری ورلڈ کپ ہو سکتا ہے۔ کرس گیل 1999 سے اب تک ویسٹ انڈیز کی نمائندگی کر رہے ہیں



29 views0 comments