• 24newspk

میں اسٹریلیا میں ہونے والے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے لئے پاکستانی ٹیم کا سپن بولنگ کوچ بننے کے لئے تیار


24 نیوز پی کے: پاکستانی نژاد آسٹریلوی کرکٹر فواد احمد کو مارچ میں پاکستان کے تاریخی دورہ آسٹریلیا کے لیے پاکستان کا اسپن کنسلٹنٹ مقرر کیا گیا تھا اور وہ پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) 2022 کے سیزن کا حصہ تھے – ان کی شمولیت کی ایک وجہ یہ بھی تھی۔


ایک خصوصی انٹرویو میں کرکٹ پاکستان سے بات کرتے ہوئے فواد نے کوچنگ کے حوالے سے اپنے مستقبل کے منصوبوں کے بارے میں بتایا۔آسٹریلیا میں بڑے پیمانے پر کھیلنے اور حالات کو اچھی طرح جاننے کے بعد، فواد نے آئندہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں پاکستانی ٹیم کے ساتھ ان کے سپن بولنگ کوچ کے طور پر کام کرنے پر آمادگی ظاہر کی اگر انہیں آسٹریلیا کی جانب سے میگا ایونٹ کے لیے ٹی ٹوئنٹی اسکواڈ میں منتخب نہیں کیا جاتا ہے۔


انہوں نے کہا میرے پاس آسٹریلیا میں 12-14 سال کا تجربہ ہے اور میں اس طرح کے حالات میں اسپنرز کے فوائد اور نقصانات سے پوری طرح واقف ہوں۔میں ورلڈ کپ کے دوران اسپن کنسلٹنٹ کے طور پر کام کرنے کے لیے دستیاب ہوں؛ چاہے وہ پاکستان کے لیے ہو یا کسی اور ٹیم کے لیے۔ یہ میری ذاتی ترقی کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہو گا۔


Pakistani-born Australian cricketer Fawad Ahmed was appointed Pakistan's spin consultant for Pakistan's historic tour of Australia in March and was part of the Pakistan Super League (PSL) 2022 season - one of the reasons he joined ۔


In an exclusive interview with Cricket Pakistan, Fawad outlined his future plans for coaching.

After playing extensively in Australia and knowing the situation well, Fawad agreed to work as his spin bowling coach with the Pakistani team in the upcoming T20 World Cup if he was selected for the mega event by Australia. Is not selected in the T20 squad.



"I have 12-14 years of experience in Australia and I am fully aware of the pros and cons of spinners in such situations," he said.I am available to work as a spin consultant during the World Cup. Whether it is for Pakistan or any other team. It will also be very useful for my personal development.


30 views0 comments