• 24newspk

پی سی بی نے یو اے ای کی ٹی ٹوئنٹی لیگ میں جانے سے اعظم خان کو روک دیا۔۔ این او سی دینے سے انکار


24 نیوز پی کے: اعظم خان کو آئندہ یو اے ای میں ہونے والی (انٹرنیشنل لیگ ٹی ٹوئنٹی) کے لیے این او سی دینے سے انکار کر دیا گیا ہے، جیسا کہ کرک بز کی ایک رپورٹ میں بتایا گیا ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اس پیشرفت کی تصدیق لیگ کے منتظمین کے ساتھ ساتھ پاکستان کرکٹ بورڈ نے بھی کی ہے۔ اعظم، جو دنیا بھر میں مختلف ٹی ٹوئنٹی فرنچائز لیگز کا حصہ رہے ہیں، چھ ٹیموں کے ٹورنامنٹ میں ڈیزرٹ وائپرز کے لیے کھیلنے والے تھے۔

“ہمیں پی سی بی کی طرف سے خط و کتابت ملی ہے کہ پاکستانی کھلاڑیوں کو این او سی نہیں دیے جا رہے ہیں،” آئی ایل ٹی 20 کے ایک ذرائع نے کہا [رپورٹ کے مطابق]۔ ذرائع نے انکشاف کیا کہ “یہ مالکان پر منحصر تھا کہ پاکستانی کھلاڑیوں کو لینا ہے یا نہیں اور کم از کم ایک مالک، لانسر کیپیٹل، دلچسپی رکھتا تھا،” ذریعے نے انکشاف کیا۔

اس سے پہلے یہ اطلاع دی گئی تھی کہ پاکستانی کھلاڑیوں کو انٹرنیشنل لیگ ٹی ٹوئنٹی اور کرکٹ ساؤتھ افریقہ لیگ میں خوش آمدید نہیں کہا جائے گا کیونکہ زیادہ تر فرنچائزز ہندوستانی سرمایہ کاروں کی ملکیت ہیں۔ دونوں ٹورنامنٹ کے 12 مالکان میں سے 11 ہندوستانی ہیں، اور ہندوستان میں مالکان دونوں ممالک کے درمیان سفارتی دشمنی کی وجہ سے پاکستان کے کھلاڑیوں کی حمایت نہیں کرتے۔


18 views0 comments