• 24newspk

کرکٹ کی تاریخ کتنے سو سال پرانی ہے ؟ سب سے پہلے کرکٹ کہاں کھیلی گئی؟


ویب ڈیسک (24 نیوز پی کے) کرکٹ دنیا میں مقبول کھیلوں میں سے ایک ہے،کرکٹ دنیا کے بڑے بڑے ممالک میں کھیلی جاتی ہے۔ کرکٹ کا آغاز 1598 میں ہوا ،1597 میں انگلینڈ میں ایک عدالتی مقدمہ جس میں گلڈ فورڈ، سرے میں مشترکہ زمین کے ایک پلاٹ پر ملکیت کے تنازع سے متعلق تھا، اس مقدمے میں کرکٹ کے کھیل کا ذکر ہے۔ ایک 59 سالہ کورونر، جان ڈیرک نے گواہی دی کہ اس نے اور اس کے اسکول کے دوستوں نے پچاس سال پہلے اس سائٹ پر کرکٹ کھیلا تھا جب وہ اسکول سے فارغ ہوتے تھے تو وہاں کرکٹ کھیلتے تھے ،جان ڈیرک یہ ثابت ہوتا ہے کہ یہ کھیل سرے سرکا 1550 میں کھیلی جا رہی تھی، اور یہ گیم کا سب سے قدیم عالمی طور پر قبول شدہ حوالہ ہے۔ماہرین کی رائے کا اتفاق ہے کہ کرکٹ کی ایجاد سیکسن یا نارمن کے زمانے میں ویلڈ میں رہنے والے بچوں نے کی ہو، جو کہ جنوب مشرقی انگلینڈ میں گھنے جنگلوں اور کلیئرنگ کے علاقے ہیں۔ بالغوں کے کھیل کے طور پر کھیلے جانے والے کرکٹ کا پہلا حوالہ 1611 میں تھا، اور اسی سال کرکٹ کو لڑکوں کا کھیل قرار دیا۔ یہ خیال بھی ہے کہ کرکٹ باؤل سے ماخوذ ہو سکتی ہے، کسی بلے باز کی مدد سے گیند کو ہدف تک پہنچنے سے روکنے کی کوشش کر کے اسے دور مارا جاتا ہے۔



گاؤں کی کرکٹ 17ویں صدی کے وسط تک تیار ہو چکی تھی اور پہلی انگلش "کاؤنٹی ٹیمیں" صدی کے دوسرے نصف میں تشکیل دی گئیں، کیونکہ گاؤں کی کرکٹ کے "مقامی ماہرین" کو ابتدائی پیشہ ور افراد کے طور پر کام میں لایا گیا تھا۔ پہلا مشہور کھیل جس میں ٹیمیں کاؤنٹی کے نام استعمال کرتی ہیں وہ 1709 میں ہے۔

18ویں صدی کے پہلے نصف میں کرکٹ نے خود کو لندن اور انگلینڈ کی جنوب مشرقی کاؤنٹیوں میں ایک سرکردہ کھیل کے طور پر قائم کیا۔ اس کا پھیلاؤ سفر کی رکاوٹوں کی وجہ سے محدود تھا، لیکن یہ انگلینڈ کے دیگر حصوں میں آہستہ آہستہ مقبولیت حاصل کر رہا تھا اور خواتین کی کرکٹ 1745 سے شروع ہوئی، جب پہلا معروف میچ سرے میں کھیلا گیا تھا۔



1744 میں، کرکٹ کے پہلے قوانین لکھے گئے اور بعد میں 1774 میں اس میں ترمیم کی گئی، جب ایل بی ڈبلیو، تیسرا اسٹمپ، - درمیانی اسٹمپ اور بیٹ کی زیادہ سے زیادہ چوڑائی جیسی اختراعات شامل کی گئیں۔ کوڈز "اسٹار اینڈ گارٹر کلب" نے تیار کیے تھے جن کے اراکین نے بالآخر 1787 میں لارڈز میں مشہور میریلیبون کرکٹ کلب کی بنیاد رکھی۔ MCC فوری طور پر قوانین کا نگہبان بن گیا اور اس وقت سے لے کر آج تک اس میں ترمیم کی گئی ہے۔


1760 کے کچھ عرصے بعد گیند کو زمین کے ساتھ گھمایا گیا جب بولرز نے گیند کو پچ کرنا شروع کیا اور اس جدت کے جواب میں سیدھے بلے نے پرانے "ہاکی سٹک" طرز کے بلے کی جگہ لے لی۔ 1787 میں MCC کے قیام اور لارڈز کرکٹ گراؤنڈ کے کھلنے تک تقریباً تیس سال تک ہیمپشائر کا ہیمبلڈن کلب کھیل کا مرکز رہا۔


کرکٹ کو 17ویں صدی کے اوائل میں انگریزی کالونیوں کے ذریعے شمالی امریکہ میں متعارف کرایا گیا تھا، اور 18ویں صدی میں یہ دنیا کے دیگر حصوں میں پہنچا۔ اسے نوآبادیات کے ذریعہ ویسٹ انڈیز اور ہندوستان میں برٹش ایسٹ انڈیا کمپنی کے بحری جہازوں نے متعارف کرایا تھا۔ یہ آسٹریلیا پہنچ گیا جیسے ہی 1788 میں نوآبادیات کا آغاز ہوا اور 19 ویں صدی کے ابتدائی سالوں میں یہ کھیل نیوزی لینڈ اور جنوبی افریقہ تک پہنچا۔


پہلا بین الاقوامی کرکٹ میچ 1844 میں امریکہ اور کینیڈا کے درمیان نیو یارک کے سینٹ جارج کرکٹ کلب میں کھیلا گیا اور 1859 میں انگلش پیشہ ور افراد کی ایک ٹیم نے پہلی بار غیر ملکی دورے پر شمالی امریکہ کا دورہ کیا۔ 1862 میں پہلی انگلش ٹیم نے آسٹریلیا کا دورہ کیا اور چھ سال بعد آسٹریلوی ایبوریجنز کی ایک ٹیم نے انگلینڈ کا دورہ کیا جو پہلی آسٹریلوی کرکٹ ٹیم تھی جس نے بیرون ملک کا دورہ کیا۔





92 views0 comments