• 24newspk

کیا ٹی 20ورلڈ کپ کے لئے پاکستان کے سکواڈ میں کوئی تبدیلیاں کی جائیں گی؟ پی سی بی نے فیصلہ کر لیا


24 نیوز پی کے: پاکستان نے آسٹریلیا میں ہونے والے ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ 2022 کے لیے 15 رکنی اسکواڈ میں کوئی تبدیلی کرنے سے گریز کیا ہے، کیونکہ کھلاڑیوں کو تبدیل کرنے کی آخری تاریخ گزر چکی ہے۔ مارکی ایونٹ کا آغاز 16 اکتوبر کو ہوگا، سری لنکا کا کوالیفائنگ راؤنڈ کے مقابلے میں نمیبیا کا سامنا ہوگا، جبکہ پاکستان 23 اکتوبر کو میلبرن کرکٹ گراؤنڈ میں روایتی حریف بھارت کے خلاف اپنی مہم کا آغاز کرے گی۔

اس ماہ کے شروع میں، یہ اطلاع ملی تھی کہ مینجمنٹ ایشیا کپ 2022 اور انگلینڈ کے خلاف ہوم سیریز کے دوران مڈل آرڈر کی ناقص کارکردگی کے بعد اسکواڈ میں تبدیلیاں کرنے کا منصوبہ بنا رہی ہے۔ تاہم، ٹیم انتظامیہ نے کوئی تبدیلی نہیں کی، اور اب کسی کھلاڑی کو ٹیکنیکل کمیٹی کی رضامندی کے بغیر تبدیل نہیں کیا جا سکتا، چاہے زخمی ہی کیوں نہ ہو، اور کسی کی جگہ لینے کی وجہ پیش کی جائے۔

دو اہم کھلاڑی فخر زمان اور شاہین آفریدی انجری کا شکار ہیں اور اس وقت لندن میں بحالی کے مراحل سے گزر رہے ہیں۔ وہ ایونٹ شروع ہونے سے قبل آسٹریلیا میں اسکواڈ کو جوائن کر لیں گے۔ تاہم، پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی) کے چیئرمین، رمیز راجہ نے حال ہی میں کہا ہے کہ فخر، ایک ریزرو پک، اور شاہین شاہ اب صحت یاب ہو چکے ہیں اور 23 اکتوبر کو انتخاب کے لیے دستیاب ہوں گے۔


31 views0 comments