• 24newspk

ہمارے اوپنرز بیٹنگ کرتے ہیں تو ایورج رن ریٹ 7،8 سے 10، 12 پر چلی جاتی ہے، بابر رضوان نہیں


24نیوز پی کے: پاکستان کے سابق فاسٹ بولر محمد عامر نے بابر اعظم اور محمد رضوان کی اوپننگ جوڑی کے بارے میں اپنی رائے بتائی ہے کیونکہ مین ان گرین ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کی تیاری کر رہے ہیں۔ ایک انٹرویو کے دوران، 30 سالہ نوجوان نے اس بات پر زور دیا کہ بائیں ہاتھ کے کھلاڑی فخر زمان سے اوپننگ کروانی چاہیے۔


“دیکھو، میری رائے بالکل مختلف ہے۔ میں ہمیشہ فخر زمان کو پاکستان کے لیے اننگز کا آغاز کرتے ہوئے دیکھنا چاہتا تھا جب بھی کوئی مجھ سے اس بارے میں پوچھتا ہے، تو یہ میری ایماندارانہ رائے ہے۔ اس میں کوئی شک نہیں کہ اوپننگ جوڑی اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہی ہے۔ جیسے،مگر کبھی کبھی، ٹیم بیک فٹ کی طرف جاتی ہے، جب بھی آپ دیکھتے ہیں کہ رن ریٹ 7 اور 8 سے 11 اور 12 پر چلا جاتا ہے۔

عامر نے بابر اور رضوان کی جوڑی کو مشورہ دیا ہے کہ وہ اپنے کمفرٹ زون سے نکل کر خود کو تلاش کریں۔ “اگر وہ پاور پلے میں 40 رنز بنا سکتے ہیں، تو وہ 50 سے 60 رنز بھی بنا سکتے ہیں۔” “ورلڈ کپ مہم کے ایک حصے کے طور پر، میں سمجھتا ہوں کہ اوپننگ جوڑی کو اپنے کمفرٹ زون سے باہر آنا چاہیے کیونکہ پوری ٹیم ان پر بھروسہ کرتی ہے۔ جب بھی ہم بات کرتے ہیں تو صرف یہ سنتے ہیں کہ اگر ہمارے اوپنر آؤٹ ہو جائیں تو ٹیم کچھ نہیں کرتی۔



22 views0 comments